Rebellen Aqira.


Ibland kommer jag och min hund inte överrens. Så enkelt är det. Som idag när jag skulle iväg till jobbet. Det tog seriöst en hel timme för henne att skita. Vilket gjorde att jag kom 30 minuter försent. Verkligen jävlas för att hon inte vill blir lämnad ensam. Min egna lilla tonåring, aldrig göra som mamma vill. Hur som helst så var kvällens fest helt okej. Inte så mycket folk som väntat, däremot rekord gällande "latino-dricks". 254 kr, thank you very much. Positivt förvånad faktiskt. Nu känner jag mig trött och sliten. Ryggen, axlarna.. kroppen i sin helhet värker. Sängen lockar och det ska bli så obeskrivligt skönt. Varmt och mysigt. Sweet dreams everybody!



Kommentarer
Postat av: Lina

Såklart jag inte har skyldighet att göra det, men jag tänkte att om jag gör det, då slipper jag mer dryga kommentarer. Den kossan som skrev den kommentaren vågar ju inte ens skriva en till.



254 kr i dricks, yay du måste ha blivit rik på det va?

2008-08-24 @ 13:47:33
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Lina

Exakt, fuck them all.



Hahaha, du kan ju gå på loppis i skärholmen om inte annat? Du kanske hittar "månadens fynd" som du kan slänga upp i bloggen.. ;)

2008-08-24 @ 16:11:16
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0