Bad bad day.


I'm so sad, I'm so sad. Everything is just bad, just bad. It's just bad. Yeah, thanks.. thank you. Uh.. Fuck it!
Grinig, lättretlig, förbannad, ledsen. You name it. Det är helt enkelt inte min dag, allt suger förtillfället. Även om jag egentligen inte riktigt vet varför. Bara så otroligt trött på allt och alla. Laddat upp för filmkväll i min ensamhet. Just me and my dog. Vill inte umgås med någon. Vill bara låta surround ljudet överrösta mina tankar. Frossa. Pizza, läsk och godis. Kanske gråta en skvätt. Skulle vara härligt. Restore my mind. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Frida

I Umeå är det samma sak. För att få ett jobb, eller ännu värre - en lägenhet, så behöver man kontakter. Vet precis vad du menar, man söker jobb efter jobb utan att ens få så mycket som ett autosvar att tjänsten gått till någon annan.



Ha en trevlig helg i alla fall! :)

2008-08-16 @ 06:52:06
URL: http://fridasvardagsbestyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0