Bättre förut.


Har tittat klart på filmen nu och är inte helt missnöjd. Det kanske var en av de bästa svenska filmerna 1993, men i nutid så är den lite väl cheesy för min smak. Bjöd på ett fåtal skratt situationer iaf och det behövde jag. Vet dock inte om det var skämten eller det faktum att den var rätt töntig som jag fann roligt. Sak samma. Är inte trött än, så tänkte titta på Stomp the yard ytterligare en gång. Har blivit värsta film freaket den senaste tiden, men tycker det är så underbart skönt att mysa i soffan. Lite sällskap skulle inte skada, men mår bra solo också. Har ju trots allt min snarkande hund, som fortfarande anser att hon är tillräckligt liten för att klassas som knähund. Hm, vet inte om jag kan hålla med om det. Men jag står ut med vikten. Gos. Take care peps.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0