Förkylning som vägrar bryta ut.


Helgens arbete är över och har nu 5 dagar av ledighet att se fram emot. Förhoppningsvis. Har en förkylning på g. Men den tar sin tid tydligen. För varje dag som går så känns huvudet tyngre, men samtidigt så händer ingenting. Har hållit på i en vecka nu. Trodde att det var dagen "det" när jag vakna idag, näsan var täppt och halsen kändes ovanligt tjock. Men inget snor, nada. Börjar tröttna, nu vill jag bli sjuk så att jag kan bli frisk. Annars kommer jag gå och må halvt dåligt i onödan typ. Så jävla typiskt mig och min kropp. Imorgon bli det en sväng till Skärholmen. Köpa mat till hunden, samt avmasknings piller. Kanske en leksak också. Dregla lite efter skorna som jag ännu inte köpt. Strumpor måste inhandlas och gärna några mysiga koftor nu när hösten knackar på dörren. Hittade ett par lårhöga stövlar idag, är lite sugen, men även väldigt osäker. Så får se vad jag bestämmer mig för. Nu ger jag upp, läsa lite och sedan sova (om jag kan, vilket jag hoppas). Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tråkigt & höra ;)

2008-09-01 @ 10:34:20
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Carro

2008-09-02 @ 14:34:30
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha man kan inte tappa bort nagot har inte for att da hittar man det aldrig igen, sa att jag forsoker halla mina saker inne pa mitt rum utom mobilen for den kan man ju ringa och hitta HAHA PERFEKT!

haHA Har hosten redan kommit till er? Sjalv sa har man ju 30-35 grader varje dag och langtar efter lite kyla! Och da menar jag inte den fran AC:n OCh kuul att dom har bra smak pa radion har, horde finalcountdown igar HAHAHA

2008-09-02 @ 14:36:44
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha Tack Hannah, mina kommentarer kommer ibland assa men inte lika mycket langre... MEn oroa dej inte det kanske kommer tillbaka mer Hahaha

2008-09-03 @ 00:27:19
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha jooda det ar bra rorigt har men vad ska jag gora liksom borja organisera om hela huset? Assa Det ar inte en san varme har att man blir brun eller det kanns inte sa iaf sa att jag sitter hellre inne eller i skuggan, fattar inte ens att jag skriver det jag som dodade solen hela sommaren liksom!

Assa brorsan stoter pa mej och sa och jag hatar honom for att han irriterar mej och ar allmant taskig... Och jag vet att Hatar ar ett starkt ord men jag Hatar honom. :)

2008-09-03 @ 00:30:02
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0