G is for gorgeous.


Du ringer på morgonen och frågar hur jag mår. Bryr dig, skänker mig ett leende, får mig att stråla. Din röst är allt jag behöver för att slå bort alla negativa tankar och känslor. Du betyder något, tycker om dig. Mycket!

Trots allt som hände igår så har jag ändå haft en bra dag, släppt tankarna en aning. Inte värt att lägga ner mer energi i det hela. Fick lite oväntat besök medan jag satt och fikade med min faster, lovely. Alltid lika irriterande men samtidigt så underbart när du bara traskar in som om du vore hemma. Men nästa gång kanske du kan lägga fjärrkontrollen på ett synligt ställe, så att jag slipper riva upp allt och leta i över en timme. Även ordnat fram en laddare, så nu kan jag svara i andra telefonen som en normal människa. Istället för att typ prata för mig själv i den trasiga. Bara att vänta och se hur lång tid det tar innan min kära pappa kommer och lämnar min nya telefon. Av erfarenhet är jag ju medveten om att det kan ta ett tag, mobiler i sig kan helt enkelt blivit out of fashion när han väl fått arslet ur vagnen. Hur som helst. Imorgon blir det städning och förhoppningsvis en kaffe med Kamelen. Var ett tag sen jag träffa henne, saknar. Nu ska jag sätta på Stomp the yard för typ sjätte gången inom loppet av en vecka. Fastnat, blivit en avkopplings film. Godis, en kopp te.. Godnatt I guess.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0