Du är död i mina ögon.


"Hatar" är ett starkt ord, men jag kan på fullaste allvar säga att jag HATAR dig. För allt du gjort/gör, hur du förstör för mig och andra, att du ens existerar. Gör alla en tjänst, åk in. Du är en fara för samhället. En idiot utan framtid. Du har inget med mitt liv att göra, låt mig leva som jag vill. Jag är inget barn, DU äger inte mig.

Förlåt för allt G, tycker om dig så otroligt mycket. Det sista jag vill göra är att sätta dig i skiten. Tack för att du ställer upp, för att du finns. Jag vill så gärna tro dig när du säger att detta inte förändrar något, men all tvivel har bildat en stor knut i min mage. Jag vill bara må bra i din famn. Ge mig en ny start, ett nytt liv. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0