Promenad och mys med King.


Nyss kommit hem från en lång runda med vovven. Först en sväng med frugan och sedan fortsatt lek med Aqiras nya kompis Simba. Med rätt kläder så är det faktiskt riktigt skönt ute. Promenad vänligt, inte allt för kallt. Imorgon är det fredag och jobb på dagen. Kvällen däremot är fortfarande ett frågetecken. Hoppas på utgång. Även om ekonomin för tillfället skriker ett big no-no. Men det var länge sen och imorgon ska bli en händelserik dag. Ryktas det om. Stockholms dagen, 080808. Jag vill inta söders pubar, sjunga karaoke, kanske dra vidare mot stureplan och hejdlöst festande. Jag vill, jag vill. Får spinna vidare på det där, dra ut någon stackare mot sin vilja i värsta fall. Nu ska jag krypa upp i soffan med min varma choklad och titta på "Sömngångare". Tippar på att det är en helt värdelös film. Jag menar människor som är hälften människor, hälften reptiler. Som lever av att suga livskraften ur unga oskulder. Låter inte direkt som någon hit. Men det är Stephen King's, så jag måste se den ändå. Han har en tendes att lyckas med det mest sjuka koncepten. The Langoliers, Rose Red, Jurtjyrkogården. Kanske även denna?! Kommer in och recenserar senare. Ciao everybody.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0