Stök i hemmet.


Städning, rensning av skåp och andra vrår i hemmet. Har nog slängt minst 10 par skor och 3 "normala" garderober. Nu förstår jag lite varför alla blir irriterade när jag säger att jag inte har något att ta på mig. Jag har hur mycket kläder som helst. Men de duger liksom inte alltid, jag vill ha massa nytt. Klippa prislappen och känna att ingen någonsin har sett mig i detta plagg. Varit på IKEA och skaffat lite nya möbler för att göra lägenheten ännu mer "köp vänlig". Skrattade lite åt det patetiska. Vi ska flytta, men istället för att saker bärs ner så köper vi nytt som måste kånkas upp för alla trappor. Aja, det är saker som får pryda under värdering och bilder och sedan säljas på blocket eller något. Har iaf hur mycket som helst att göra innan onsdag då mäklaren kommer på besök. Undrar lite vad som kommer sägas om parketten i vardagsrummet. Min lilla flicka har nämligen kissat där ett antal gånger, så golvet har höjts en aning. Är inte så farligt, men kan tänka mig att det minskar värdet med några kronor. Nej, nu måste jag fortsätta med mitt. Take care!


Jag älskar kök, en fixering. Detta är stoltheten, hemmets hjärta. Kommer sakna ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0