Nu sätter jag ner foten.


Jag kan framstå som hård och okänslig. Och jag kan medge att det till en viss del stämmer. Men trots allt så har jag känslor som alla andra. Och det sårar mig dagligen att du inte förstår. Eller ni. Jag har fastnat i en ond cirkel, två liknande situationer. Tankar som gnager sönder mig inifrån varje natt. Jag har alltid svårt att somna på nätterna och när jag väl lyckats somna så sover jag antingen uruselt och vaknar var tionde minut. Eller så sover jag så pass djupt att jag inte kan ta mig ur sängen förrän fyra på dagen. Jag mår bra, det är något jag intalar mig. Och innan mörkret fallit så är det även så jag känner mig. Men så fort kvällen närmar sig så ändras det. Jag börjar känna efter, tänker för mycket. Inser att mitt liv är en ända stor röra, att ingenting är som det ska. Jag får skylla mig själv. Mina problem är självförvållade. Det är jag väl medveten om. Men jag är inte ensam om att göra fel, om det ens är att göra fel i mitt avseende. Ert är givet. Det är just det också, jag har tappat kontrollen, svårt att skilja rätt från fel. Vi behöver prata, vi ska prata. Och nu vet du det och har förhoppningsvis insett att vi måste. Att bli tagen för givet är aldrig okej. Inte från någon. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja det är hemskt alltså

2008-08-28 @ 11:39:53
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0