Effektivt använda timmar.


Städning; check. Gjort allt som jag ville ha gjort. Med lite hjälp av Lena (tack) så är nu lägenheten dammsugen och moppad. Köket är skinande rent, inga smutsiga kastruller/plåtar. Dock en diskmaskin som måste tömmas, men det tar jag itu med imorgon. Alla rum luktar nu såpa, fräscht, mysigt. En svag men hemtrevlig doft av tallbarr. Great. Resten av dagen har varit lugn. Druckit en massa kaffe, pratat en del i telefon, varit och handlat lite nödvändigheter. Timmarna har flutit på. Vissa samtalsämnen som avverkats under dagen har fått mig att tänka till. Vet inte om jag är redo att skriva om det här. Men saker som ångest och dåligt samvete är väl vad man kan kalla huvudrollen i dramat som utspelar sig i mitt huvud. Måste spåna vidare på det där. Nu ska jag återgå till mitt SATC tittande, möjligen även ta en kort promenad till köket och fixa lite te eller varm choklad. Vill att G ska komma förbi och göra mig sällskap i soffan. Hm, ska man skicka iväg ett sms eller?!.. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Lina

Kan inte du städa åt mig också? :(

2008-08-21 @ 14:20:19
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0