Mangomania.


Nu sitter jag här igen. Behöver en hobby, förutom att städa. SATC på tv, varm choklad som vanligt. Barnsligt gott. Mumsar på mango och delar skorpor med Aqira. Funderar på att ta en promenad, men det är mysigare i soffan. Helt lönlöst att ens försöka sova. Får porriga sms till telefonen som jag absolut inte bett om, so please go to hell. Måste gå igenom min ekonomi och se om jag kan springa och köpa de där skorna som jag under dagarna fallit för. En djup förelskelse. Need them, badly. Jag måste börja jobba igen, det här funkar inte. Jag vill till Italien, välja och vraka bland alla pastarätter, shoppa skor, njuta. September. Kanske. Hoppas.

 

Vet att han fortfarande har känslor för mig. Hur mycket är däremot ovisst. Stimulerar min saknad genom samtal och sms. Men det är inte ens i närheten av tillräckligt. Några enstaka möten hjälper inte heller. Han vill vara en del av vårt liv. Mitt. Och "dotterns". Älskar honom, kommer jag nog göra i all evighet. Men vad vill han? Vad vill jag? Jag vill ha det gamla tillbaka. Men det finns inte kvar. Och kan inte byggas upp på nytt. Så vad håller vi på med? Aldrig bra att sitta ensam och låta hjärnan arbeta. Mina tankar går på högvarv till Aqiras rytmiska snarkningar. I come with my own background music. Yeah. Nu lämnar jag det här, ska titta på Gömstället på 3:an. Nattfilmerna den senaste tiden har tillhört kategori B rakt igenom, men får duga i brist på annat. Kanske återkommer senare, me and my insomnia you know. Aja.. Ciao everybody, stay cool!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0