What to do män.


Sådär ja, nu var mäklar besöket avklarat och mötet imorgon är i och med det inställt. Splendid. Ska snart bege mig till centrum och inhandla lite smått och gott. Har fått för vana att äta frukt på morgonen istället för vanlig frukost. Så måste handla honungsmelon, lite nektariner osv. Får inte glömma skorpor och mjölk så jag kan mysa med varm choklad ikväll igen. Gått igenom tv-tablån och konstaterat att det inte går något sevärt program, så även det måste lösas på något sätt. För just nu känns inte UEFA matchen som ett alternativ. Basel-IFK vill jag inte direkt utmåla som ett toppmöte. Räddaren i nöden, SATC från 23 maybe. Dags att röra på sig, få något gjort. Hörs senare babes. (och då kanske jag har något mer intressant att skriva)



Kommentarer
Postat av: Angelica L

Ja den är väl ok :D

Ha en fin kväll!

Kram

2008-08-06 @ 19:30:00
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: caroline

haha :P

jahaja, vad hittar du på alla pegninga dagar då? själv jobbar jag på ett dagcenter med förståndshandikappade...jag är bara orolig att någon ska tro att jag inte är personal :P det vore ju lite olyckligt faktiskt.

2008-08-06 @ 20:26:23
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0