Våra bästa år.


Varför följer jag denna serie? Något slags beroende. Jag måste åtminstone försöka att se det varje dag. Har kommit på mig själv med att ställa klockan ett antal gånger för att titta på reprisen. Saken är ju egentligen den att man skulle kunna missa varenda avsnitt i över en månads tid och sedan ändå förstå exakt vad som hänt. Även om det gått veckor i verkliga livet så har endast några timmar flutit iväg i "Våra bästa år". Jag måste helt enkelt sluta titta. (Tittar just nu) Herregud, this is so not good. Bad me. Dessa såpor borde förbjudas. Punkt.



Kommentarer
Postat av: caroline

hahahaha själv följer jag våra Värsta år ;) long time, hur är det med dig? låter som en jävlig förkylning som aldrig bryter ut! :P

2008-09-01 @ 17:48:08
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0