"Måste" är inget roligt ord.


Jag förstår mig inte på mitt liv, val av takt i vissa lägen. Ibland har jag all slö tid i världen, då jag typ går runt och dunkar huvudet i köksskåpen av tristess. Men i nästa stund så önskar jag att ett dygn bestod av 48 timmar istället för 24. Hela morgondagens schema är en enda stor röra och alla MÅSTE'n ger mig ångest. Måste hjälpa mamma att flytta, måste lämna in stövlar för omklackning, måste hämta ut paket från posten (innan de dammar igen), hämta lönen, köpa några julklappar, städa och möblera om, lyfta fram julen en aning, orda allt inför fredagen. Där emellan ska jag hinna äta och sedan förhoppningsvis sova några timmar. Pust.



Kommentarer
Postat av: C

Joo, jag vet och jag vill ocksa bort fran Satra sa att jag antar att det ar battre att vara har :)



Jag ar jatte glad for din skull med jobb och allt! Hoppas att det kanns bra for dej med :)

2008-12-03 @ 23:20:39
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0