Full fart mot 2009.


Idag har jag fått ytterligare förfrågningar om att komma på intervju för diverse arbeten. Känns lite som om jag går från noll till hundra på väldigt kort tid. Har tidigare sökt hur många jobb som helst utan att få svar, men nu svarar alla på en och samma gång. Jag har bestämt mig för att inte välja bort något av dem, utan besöka, bilda mig en uppfattning, vänta på besked och sedan välja det stället som skulle ge mig mest och där jag tror mig kunna trivas under en längre period. Mitt liv rullar på. Framtiden har plötsligt blivit några nyanser ljusare.



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Är vi änglar från himlen ja d undrar man!

hahahahahhahahahahahhahhahahahhahahahahha!



Ja jag läste ang jobben,men d e väl bara jätte bra?

Som sagt då kan du ju se vilket som verkar roligast och förhoppningsvis så väljer du rätt.



woop woop African night it is!

Då jävlar blir d Alexis,hahah!

2008-12-03 @ 07:48:57
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0