Santa Lucia, ge mig en tia.


Jag trodde faktiskt att min mamma skulle bjuda hem mig på lusse fika idag, men inte fan fick jag något samtal. När jag ringde själv så fick jag svaret att det väl bara är att komma förbi. Hm. Lurat till mig en söndags middag som kompensation, så det får väl gå den här gången. Jobb som gäller ikväll, som vanligt. Juggefest, så hoppas på mycket att göra. Jelen Pivo hit och Jelen Pivo dit. Nu har jag inte tid med det här längre. Ska lägga upp håret, sätta på ansiktet och kasta i mig lite mat. Inte har jag hunnit tvätta heller, så får se vad för kul jag kan hitta i mitt bombnedslag till garderob. Suck. Ha en trevlig kväll gott folk, sup er sluddriga för mig.



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

JÄVLA SKIT du spräckte min cover!!!!

2008-12-13 @ 19:55:35
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0