SFT.


Mina sov vanor är allt annat än hälsosamma. Slutade vid fyra inatt och sedan jag kom hem så har jag endast städat, packat och gjort rent möbler som jag förhoppningsvis blir av med imorgon (om köparna kommer på uttalad tid). Stressen har inte lagt sig. Den blir snarare värre för varje MINUT som går. Usch vad jag är missnöjd med mitt liv just nu. Känns som om jag står still medan allt annat rör sig med ljusets hastighet. På måndag har jag iaf bokat in en dag på stan med mamma, vilket jag verkligen ser fram emot. Ska bli riktigt mysigt. Handla sista julklapparna, njuta av högtidens ljus arrangemang, sätta sig på något café med en kaffe och gärna lite morotskaka. Koppla av. Lovely. Lite snö på det och det blir en toppen dag. "Godnatt" peps.



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Oh yes,och jag har förbannat dom varenda gång han lyckas le sig ur en knipa...dumma dumma unge!

2008-12-20 @ 11:17:12
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0