Varm inombords.


Efter mycket om och men. Under 2007 då den lanserades fram till idag. Spingande in och ut ur butiker, sökande på google, blocket osv. Nu är den min, bara min och den ska förgylla mitt julfirande. Ta det till en helt ny nivå. Jag är äntligen stolt ägare av en rosa julgran och jag är bokstavligen lyrisk över mitt inköp. Det sista exet i affären, mamma fick vakta den med sitt liv medan jag letade rätt på matchande ljus. Kan anses vara töntigt, jag beskriver det som lycka. Jag har aldrig tyckt om grönt, denna är Babsan/Hannah. Alldeles perfekt.



Kommentarer
Postat av: C

HAHAHAA sa inte du forra aret att du ville ha en rosa julgran?! JAg krigar har med att forsoka fa familjen att kopa en meen neeej HAHA

2008-12-09 @ 14:44:41
URL: http://tredjenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0