VL - day two.


Jobb, en kebab med bröd efter det och nu har jag hittat min plats i soffan. Sliten. Skulle verkligen behöva börja träna igen, min rygg blir värre och värre efter varje pass. Kvällen var helt okej, inte allt för mycket att göra. Märks så tydligt att det är december, inför julen saknar folk pengar, eller spenderar dem på julklappar istället för alkohol rättare sagt. Kan inte direkt säga vad jag tycker om jobbet, iaf inte än. Just nu gör jag ju inte det som jag "ska" göra, utan hjälper mest till för att dem ska lära känna mig, se hur det funkar. Väntar på svar, en lång väntan. Få utbildningen eller inte. Mycket jobb eller lite. Många frågetecken, men det är bara att hålla tummarna. Ändå mycket som står på spel. Flyttar jag dit det är tänkt så skulle det vara guld att jobba på VL, mindre än 5 minuters gångavstånd, inge mer taxi. Underbart. Nu blir det film och sedan sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0