Massa tankar och frågor, men inga vettiga svar.


Alla känner någongång i livet ovisshet gällande något.
Finns inte mycket mer att säga om det..

Dagarna flyter på som vanligt, same old same old.
Vädret har ju varit helt skönt, får en att längta efter sommaren mer än någonsin. Bara ben, kjolar, solbränna, pumps och ballerinaskor.
Parker, stränder, promenader, uteserveringar ock kall öl. :)
Aqira har ju växt till sig lite då också, UNDERBART!

Blev lite drickande igår, eller snarare 3 liter vin och några cider.
Blev kanske lite mycket, men det var trevligt ändå.

image12

Aqira var helt slut och deckade vid 1 eller något.
 Inte så konstigt efter att ha blivit överkörd och tacklad av en stor jävla damp hund. Stackarn kämpade ju för att göra sig osynlig och sökte trygghet mellan mina ben. Ringer någon och säger "kom ut, jag har också köpt hund", så väntar man sig inte en 2 ½ år fullvuxen pit. Men min lilla baby byggde upp självförtroendet igen hemma hos Lena. Att bråka med katten är tydligen det roligaste som finns.

Idag har det varit segt, lite baksmälla kanske.
Men har inte gjort mycket annat än tagit det lugnt i solen och på soffan.

Näe nu måste jag fixa lite mat, så.. so long suckers.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0