Seg.


Jag har för fasiken lyckats igen.. att smyga ner datorn i knät alltså.
Saker och ting börjar ju styra upp sig.

Varit en lång dag. Veterinärs besök osv.
Min älskling är inte helt frisk,
men som tur är så är det inget allvarligt.
Men tratten får vara på ett tag till iaf.
Chippad och registrerad nu, skönt att få det gjort.
Nu är hon min och bara min på papper också, statliga grejer. ;)
Dyrt att ha hund ska ni veta, dags att börja jobba igen..
så Aqira får helt enkelt busa med Lena i några dagar.
Men det har hon säkert ingenting emot,
hon glömmer liksom bort mig när den där
sat-kärringen är i närheten. *asg*

Btw, jag och Lena ska starta ett företag. Miljonerna är nära. HAHA!

Hemlighets stämplat än så länge. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0