Nattuggla.


Vänt på dygnet helt, sover på tok för mycket
och har inte ork att göra något. Helt tragiskt..
Har ju iaf haft sällskap den senaste tiden, men nu undrar jag..
Where the fuck are you mr MOJO Flix?! Haha.
Börjar faktiskt känna mig väldigt ensam så här på kvälls kvisten..
HALLÅ HALLÅ HALLÅ! Svikar pannkaka. ;)

Idag eller imorgon, beroende på hur man ser på det,
lämnar ytterligare en snoris blöj-stadiet.
Så ville bara säga grattis Tanja och välkommen in på krogen.
HAHAHAHAHA!

############################################

Vill du bli svensk?

http://www.youtube.com/watch?v=j5g2fg86gUw

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Det värsta är att det fan är sant. ;)

Sedan vill jag bara tillägna en liten sång..

http://www.youtube.com/watch?v=O7CkVEXRFSs

Lider med honom, vet hur det känns att sakna någon.. HAHAHAHA!

Men ja, helt youtube'isk jag vet. Sluta gnäll..
Kanske borde lägga ner det här med att sitta och skratta för mig själv.

HEY THERE KHALILA! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0