Cykeltjuv vs. pitbull?!


Med fönstret öppet dygnet runt så hör man det mesta som försiggår utanför på gården. Tyckte nyss att det lät lite halv skumt så tittade ut och fick syn på en mörk man som vandra omkring bland våra cykelställ. Han satte sig lite ovant på en av cyklarna och försökte (vad jag antar) dra iväg. Frågan är nu om människan ens vet hur man cyklar? Kanske för påtänd för att motoriken ska fungera. Efter några försök hoppa han dock av och slängde cykeln på marken för att se efter om det fanns någon annan. Under dessa sekunder funderade jag starkt på att skicka ut min pitbull istället för att ringa polisen. Han försvann då runt hörnet lite vinglande och snedda mot andra gården. Han är alltså inte mitt bekymmer längre. Men kommer han tillbaka så väcker jag Aqira. Hon gillar varken "mörker" eller mystik, så skulle vara rätt kul att se hur snabbt han kan springa. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0