Mörker över Olympia.


Jag skyltar just nu inte med att vara Djurgårdare. Detta börjar bli pinsamt, helt bedrövligt pinsamt faktiskt. Senaste vinsten ägde rum den 28 april, mot ett av bottenlagen Ljungskile. Det är ju inte direkt något att stoltsera med. Dagens match mot Helsingborg var en av det mest smärtsamma jag sett, det där får helt enkelt inte kallas för fotboll. Dembos (oförlåtliga) misstag kommer ge mig mardrömmar i flera dagar. Domar besluten är jag inte heller speciellt nöjd över. Efter varje förlust så har jag mer eller mindre lyckats hålla mig positiv. Tänkt att det inte kan bli värre, att vi vinner nästa gång. Nu börjar detta sakta men säkert förvandlas till förtvivlan och desperation. Nr 23 gav mig ett tafatt "maybe we'll win next time". Hoppas det. Helsingborg igen på söndag, dags att bryta den onda cirkeln och ta hem 3 poäng. Så här kan det iaf inte fortsätta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0