Mår mycket bättre idag.


Kom med stor möda upp imorse, trots att jag bara sovit i drygt 3 timmar. Även om jag var trött så kom jag igång rätt fort efter att ha sköljt ansiktet några ggr i iskallt vatten. Blev upphämtad och befann mig på jobbet runt 10. En otroligt seg dag. Slockna på soffan en kvart efter att jag kommit innanför dörren här hemma, sorgligt utmattad. En ny dag imorgon och då kommer det förhoppningsvis inte bli lika ansträngande att ta sig ur sängen. Tänkte åka till jobbet runt 11-12, så kan ju ligga och dra mig ett tag om jag har lust med det. Det jag skrev om igår har blivit så mycket bättre, har knappt haft några känningar alls av det idag. Betyder dock inte att jag slappnar av och ser mig själv som frisk. Så naiv är jag inte. Nöden har ingen lag.. och jag vågar definitivt inte hålla mig när jag känner påtryckningar. Det är därför jag får så ont som jag får. Läkaren har sagt till på skarpen att jag aldrig, under några som helst omständigheter, får knipa. When you got 2 go, you got 2 go. Så enkelt är det! Nu måste jag se efter om tvätten är klar, fixa lite jordgubbste och sedan fortsätta titta på film.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe, jag får också börja ha de som vana:D

2008-07-17 @ 00:14:06
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0