Nu har du gjort bort dig.


Jag har fått höra den där meningen i snart tre veckor. Det började som ett skämt, men nu är det allvar. Dock inte för min del, för din. DU har gjort bort dig. Jag vet inte vad som är värst, att du påstår att du har mognat och försöker framstå som felfri, eller att du typ tror att jag är helt retard och inte fattar. Jag är inte dum, jag förstår. Min första reaktion var att skrattet bubblade, jag tyckte att det var oerhört komiskt. Sedan ringde jag en vän för att berätta, antagligen för att höra mig själv säga meningen högt. Nu har jag suttit ensam ett tag, utan att egentligen ha tänkt på det/ältat det som man vanligtvis brukar göra. Men har iaf kommit fram till att jag fortfarande tycker att det är rätt underhållande, men samtidigt extremt irriterande och förnedrande. En konstig blandning, jag vet. Men var nog beredd på det i mitt undermedvetna. Du har ingen aning om att jag vet, lika bra att du håller dig borta. Har ingen aning om hur jag kommer reagera när det sjunkit in, eller när det väl blir känt. En liten överraskning liksom. Du kommer fortsätta att spela charader och jag funderar seriöst på att spela med ett tag. So bring it, let the best man or woman win baby. (I'm getting too old for this)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0