Planerings krasch.


Dagen började inge bra, fick sms om att nageltiden var avbokad pga sjukdom. Blev lite besviken. Behöver göra en förstärkning innan mina egna går av, snarast med andra ord. Så istället för att unna mina händer en lyxbehandling så tvätta jag massa och stöka runt i hemmet. Fick lite gjort, men imorgon blir det en ordentlig städning. Förstår inte riktigt hur jag ska hinna med allt, fullspäckat schema imorgon typ. Men tidsoptimist som jag är så ska det nog gå vägen. Annars har det varit en lugn onsdag. Tagit en promenad, fikat med en vän, handlat och gjort en kräftsallad. Nu blir det mys med jordgubbste och en film. Hörs senare.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha okeej låter ju bra! :D

2008-07-10 @ 00:50:30
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: carro

aa, töligt att tiden blev avbokad, hoppas dina naglar håller sig tills dess då:]



lyx, jag är också sugen på solarie, men min kompis har mitt solkort o jag ser i princip aldrig henne längre :P det är så skönt o sola solarie tycker jag :) man blir så avslappnad på nåt sätt :)



vad bra, vad har du för favoritgodis? för det ska jag köpa i tax-freen o mata dig med då när du ligger i min väska :)



2008-07-10 @ 01:13:23
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0