Fire in the hole.


Jag befinner mig i en tät dimma, helvetet på jorden. Har legat och gråtit nästan hela dagen, tycker så otroligt synd om mig själv. Har åkt på en urinvägsinfektion eller något och har så jävla ont i den nedre regionen. Det gör ont när jag står, ligger, sitter. Hela tiden med andra ord. Att gå på toaletten har utvecklats till något outhärdligt som jag vill undvika till varje pris. Men när jag väl måste, så gråter jag som ett litet barn som ramlat och kräver uppmärksamhet. Vill att någon ska trolla bort känslan av att det brinner och sticker som knivar. Fick ett tips om att dricka massa transbärs juice, ska ge det en chans. Måste jobba imorgon, så hoppas på att vakna upp fri från smärta. Eller åtminstone att den har dämpats en aning. Give me a break, please.



Kommentarer
Postat av: Lina

Shit vad ont med urinvägsinfektion. Brr, får rysningar.



Kämpa på! Tranbärsjuice hjälper faktiskt! Och penicillin!

2008-07-16 @ 21:01:11
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0