Sunshine, a GREAT day.


Snustorra ängar med stickande grässtrån, sol som värmer minsta lilla del av min kropp, rödblommiga kinder, linnen och bara ben, barn som plaskar och skriker av glädje, högljudda nyblivna artonåringar, uteserveringar med kall öl, mys på balkongen i sommar nattens värme. Jag har så många dilemman, problem som måste lösas. Men idag har jag känt mig fri. Njutit fullt ut hela dagen. Allt annat har känts betydelselöst, någon som inte existerar. Eller iaf något som kan skjutas upp, som man kan ta itu med när man har tid och lust. Idag är jag kär. Inte i någon, utan i något. Livet, sommaren, solens strålar. Allt kommer lösa sig för mig, till det bättre. Allt kommer bli SÅ mycket bättre. Ska få inlines av min mamma så att jag kan börja träna Aqira. Att aktivera både henne och mig själv kommer göra oss gott. Vi ska iväg och titta på lägenheter nästa vecka. Börjar snart jobba med något helt nytt, något ovisst men spännande. Jag ser fram emot allt, ser ljust på framtiden. Även om jag har mycket på min lista som ska/måste avverkas, så har allt på något sätt tonats ner. Känns inte riktigt lika tufft längre. Det är fredagkväll, men jag ligger hemma. Hade egentligen lust att hitta på något, men inga "att göra" alternativ kändes tillräckligt tilltalande. Så nu ska jag sätta på en film, ligga och mysa i soffan med min hund och trycka i mig onyttigheter. Och vet ni vad? Det känns så himla rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0