Sjuk.


Jag mår sämre idag, mycket sämre. Näsan är helt täppt, jag nyser oavbrutet och mitt huvud värker och känns som en 10 kilos vattenmelon. Jag har ingen som helst energi, orkar inte röra mig. Jag blir svimfärdig varje gång jag måste gå ut med Aqira. Tycker synd om min tjej. Hon har inte fått någon riktig långpromenad och varje gång hon försöker leka så blir jag arg på henne. Hon ser så ledsen ut, men jag är helt utmattad. Jag orkar knappt ta hand om mig själv, det är ansträngande att äta osv. Måste kurera mig, se till att bli frisk så fort som möjligt. Jag blir typ aldrig sjuk, men när jag väl blir det så hatar jag verkligen varje sekund.



Kommentarer
Postat av: Soma

vars kan man köpa det då? :)

2008-07-01 @ 11:27:06
URL: http://somaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0