TRÖTTSAMT!


Så jävla trött på turkarna och deras oändliga tur.

Petr Cech - Fortfarande bäst i mina ögon. Men.. misstag misstag, illa det där alltså. Ville verkligen se Tjeckien tysta ner turkarnas vrålande, men nej. Jag får stå ut med dem ett tag till tydligen. Första halvlek var urusel, andra hade dock sina stunder. Dramatiken i slutet var skrämmande och.. fel lag vann.

Igår spenderades dagen/kvällen på Gröne Jägaren, total fotbollsfest. GRYMT! Jag mådde så bra, humöret var på topp. fulltid och fortfarande 1-1.. Vi skulle plocka ett poäng. Det var iaf vad jag trodde just då. Men som jag har skrivit innan så är David Villa riktigt HET detta em och självklart så skulle det just vara han som förstörde min kväll. 1 min kvar av stopptid, våra backar är helt ute och cyklar. 2-1 Spanien och det går upp för mig att vi som bäst kan komma tvåa i gruppen. Mitt humör sjönk radikalt! Oavgjort eller vinst på onsdag och vi måste möta Holland i kvarten, inget dröm scenario direkt. Deja vu från 2004 eller? Då åkte vi ut på straffar. Vilket som så blir mötet mot Ryssland en nagelbitare, vi måste ta dem. Så enkelt är det. Och denna gång kanske Lagerbäck har lite vett och sätter in Källström tidigare än i 87:e minuten. Ha det bra så länge, ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0