Fyllesvin.


Onsdag kväll och Lena var full som ett svin,
låg där i soffan och tyckte så synd om sig själv.
Inge mer Tequila för dig gumman, någonsin. :)
Klassiska utbrott, Hannah hade kuuul. HAHA!

Så vad gjorde man igår då? Njöt av solen.
Vaknade dock av en satans utskällning,
som tydligen var helt onödig eftersom den knappast var speciellt allvarlig. Men du är som du är (sjuk). Sen kom kvällen, väldigt trevlig måste jag säga. Men.. ännu en gång, FÖRVIRRAD (med stora bokstäver också).
Go with the flow, bara tiden kan avgöra vad fan vi sysslar med.
Sak samma, var fan full som ett svin när jag kom hem. Decka inte på någon soffa, men snubblade ner i sängen ganska fort.

Idag är huvudvärken ett faktum, men det får väl vara värt det.

Vad händer ikväll då?
Dags att dumpa Aqira hos Carro kanske?! HAHA!

Näe, nu ska jag krypa ner under täcket igen..
Har en sjukt jobbig bakis frossa.
I need som löve.. eller iaf några varma kramar. ;)



Kommentarer
Postat av: Carro

ALKIS, fram med laddet Hahaha
Jag haaaatar deeej ;)

2008-03-07 @ 17:32:51
URL: http://tredjenovember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0