Helt galet!


Idag har jag umgåtts lite med min bror, alltid lika trevlig. <3
Helt otroligt vad man saknar sina syskon när man
inte längre bor under samma tak och ses varje dag.
Min bror är mitt allt, älskar honom mer än livet!

image13

Varit hos kusinen och firat mormor som fyller 86 på onsdag.
Tittat på melodifestivalen (suxz).. höll ju stenhårt på Fronda. ;)

Och så.. ja, hm..

JAG FÖRSTÅR MIG INTE PÅ DIG..
Det har jag iofs aldrig gjort, men iaf.

Vet inte ens vad jag ska skriva, måste nog tänka igenom det här lite.
För mycket att smälta på en och samma gång.
Varit en knasig dag faktiskt, lite oväntade händelser.
Nu är jag bara virrig och trött, tror att det är bäst att jag tackar för mig.

Take care, night night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0