I got fucked.


Jo, rubriken.. I got fucked yesterday, i baren alltså. Eller hela torsdagen rättare sagt..
Fixa mitt hår på dagen, svart (som vanligt) men underhåret är nu någon blandning av vit/orange .
Man måste ju börja någonstans, ser faktiskt bra ut, men en blekning till blir det. Och sen..
I början av kvällen var jag på middag med familjen och fick därefter stressa från söder till jobbet.
Vi hade Club FUX, en känd DJ från USA på besök.. Och shit män, HE ROCKED THE HOUSE!
Vi hade fullt drag i baren större delen av kvällen och jag var helt paj i slutet av passet. 
Att typ alla betalar med kort när vi bara har en kortläsare var ju inte helt toppen.
Men folket hade tålamod och då blir det så mycket enklare för en själv att hålla humöret uppe.
Hade dock glömt knä/armbågs skydden, nice one Hannah.. Inte helt genomtänkt typ.
Men jag hade (trots allt slit) grymt kul och gick hem med en jävla massa dricks. Så ja, är sjukt nöjd.

Mer Club FUX tack! :)

image19

Avslutade kvällen (natten) med en taxi tur till Mc Donalds
och var hemma hos Aqira och fick krypa i säng vid halv 6. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0