Ignorance.


Råkade av en slump bläddra igenom en tidning igår i väntan på något som jag nu inte minns vad det var. Kommer bara ihåg min fågelholk till mun när jag slog upp sidan där det stod: "In loving memory of Heath Ledger". Min första tanke var typ att det handlade om någon ny film som snart ska ha premiär. Men sen såg jag datumen,  4 april 1979 - 22 januari 2008. Jag blev nog helt ärligt mest förvånad över min reaktion, fick någon konstig känsla i kroppen av att jag sörjde en vän eller åtminstone någon jag var bekant med. Har ingen som helst relation till honom.. Visst har jag sett "Patrioten" och "Brokeback Mountain", men det är inte så att han var någon av mina favorit skådespelare. Finns inte mycket att säga, det är hemskt. Och förstår inte hur jag kunde ha missat det, flera månader sen ju. RIP!



Kommentarer
Postat av: Carro

Hur fan kunde du missa det? :S Folk dödade ju grupper på Facebook om det och i tidningarna stod det ju allt om det... Men du är ju som du är lilla Hannah :D

2008-03-24 @ 17:36:48
URL: http://tredjenovember.blogg.se
Postat av: Hannah

Dra upp facebook också som om det är mitt liv.. Tyst fan, jag har viktigare saker för mig kanske. ;)

2008-03-24 @ 20:15:02
Postat av: Carro

HAHAHAHAHA Hannah alla vet att du inte har det ;)

2008-03-24 @ 21:01:23
URL: http://tredjenovember.blogg.se
Postat av: Hannah

Just det jag har. Ska du säga, skriv något kul i din blogg istället för att hacka på mig. Somnar ju fan på tangentbordet av dina texter! :)

2008-03-24 @ 23:20:42
Postat av: Carro

HAHAHA Du behöver inte läsa min blogg ingen har tvingat dej

2008-03-25 @ 02:05:54
URL: http://tredjenovember.blogg.se
Postat av: Hannah

Hm.. annars är det någon som säger "har du läst min blogg".. HAHA!

2008-03-25 @ 17:55:30
Postat av: Carro

HAHAHAHA Det där känner jag absolut inte igen...

2008-03-26 @ 21:00:07
URL: http://tredjenovember.blogg.se
Postat av: Hannah

HAHAHA, jag skulle inte heller erkänna om jag tvinga någon att läsa min blogg. ;)

2008-03-29 @ 02:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0