Kärringen har kommit hem.


Ja så var frugan/Aqiras extra mamma hemma igen. Blev lite drickande igår. Lena körde några ljuvliga uttal på engelska och så sjöng vi några klassiska låtar. Spice Girls, BSB, Five. HAHA! Minns inte ens hur det startade, säkert hade vi tröttnat på det eviga spelandet av Bone.

Idag har det varit lugnt, tagit en promenad i solen.
Vi försökte busa lite med Aqira, men slutade typ med att det var
jag och Lena som sprang efter bollen. Pinnar är mycket roligare tydligen.
Iaf.. Mer sol tack, helt härligt!

Känner mig jävligt hatisk just nu om jag ska vara ärlig, orkar inte gå in på saker och ting egentligen. Bara gammalt och nytt som krockar och jag är mer förvirrad än vanligt. Men vad gör man? Hannahs vanliga oflax, det är alltid något liksom. Wanna switch life?

Livet är som det är, bara att försöka anpassa sig..
Lycka, ovisshet, strul.. och ibland bara ett rent helvete.
Alltid lika kul att se vad som väntar en när man vaknar på morgonen.
En ny dag - nya problem. HAHA!
Är ju inte helt optimistisk nu känner jag.. Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0