Tidsfördriv.


Namn:
Hannah
Födelsedag: 9 Oktober
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Svart och början till blont i underhåret.
Längd: 168 ½
Höger/vänster hänt: Höger
Värsta ovanor: Kärleken till Marlboro Medium
Stjärntecken: Våg
Skostorlek: Någonstans runt 37-38
Är dina föräldrar skilda: Yeah määän
Skor idag: Mina kära Nike
Svagheter: Ehm.. öl?! ;)
Rädslor: Clowner
Mål för året: Ordna upp i princip ALLT!
Mest använda fras på msn: HAHAHAHAHA!
Det första du tänker på när du vaknar: Somna om.
Bästa kännetecken: Dryg som satan ;)
Mest saknade minnet: Oj, många minnen jag vill återuppleva.

Favorit ...

Färg: Rosa
Mat: Asiatiskt
Sport: Fotboll
Djur: Aqira
Glass: Isglass
Märke: Beror helt på plagg eller sak
Sallad: Min och frugans kanske.
Film: The Boondock Saints

Serie: Vänner
Words: In nomine Patris, et Fili et Spiritus Sancti. Amen!
Lag: Djurgården, Arsenal, Lazio.
Land: Argentina
Nummer: 6
Vän/Närstående: Min bror
Årstid: Vinter för snowboard åkandet, men för övrigt SOMMAR!
Parfym: Escada - Magnetism, DKNY - Red delicious
Kroppsdel på motsatta könet: Rygg, armar, mage och rumpa.

Vänner/Relationer/Livet ...

Vad vill du bli när du blir stor: Lycklig med vad jag än gör..
Hur vill du dö: Up to God.
Vem av dina vänner är mest lik dig: Hm.. Frugan möjligtvis.
Vem får dig mest att skratta: Jag själv, HAHA!
Vem har du känt längst: Vi är ett gäng som typ hållit ihop sen fotbollsskolan. (Då var vi 4-5 år)
Vem är blygast: Har jag några blyga vänner? Dårar hela bunten.
När grät du mest: Gissar på.. när min farfar gick bort / hans begravning.
Bästa känslan: När allt bara går som man vill.
Värsta känslan: Att inse vad man förlorat och inte ha någon möjlighet att få tillbaka det.
Vart vill du bo i framtiden: Ingen aning, där jag trivs och känner mig hemma.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: En sak bara? Haha..
Hur länge tror du att du kommer leva: Jag lever i nuet och spekulerar inte i resten.

Har du någonsin ...

Varit kär: Ja
Blivit dissad: Dissad? Inte vad jag minns. Dumpad? Ja.
Rymt hemifrån: Har aldrig haft något anledning.
Föreställt dig ditt ragg naken: Haha, klart. ;)
Skolkat: HAHAHAHA, ja.. typ för mycket!
Tänkt på självmord: Aldrig..
Sovit utomhus: HAHAHAHAHAHAHA jaaaaa. (ett härligt minne dök upp där)
Gråtit i skolan: Ja
Velat bli modell: Blivit tillfrågad, men nej.
Varit otrogen: Skulle ALDRIG hända.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: HAHA, typ Hannah i ett nötskal. Listan är lång! :)
Sett en död människa: 2 times.
Druckit alkohol: HAHAHAHAHA, tänker inte ens svara på den frågan.
Använt droger: Maybe, maybe not.
Ätit sushi: Självklart!
Stått på scen: Yes
Snattat: HAHA, någon gång när jag var liten säkert.
Retats: Every day.
Blivit nerslagen: HAHA, nej.. slagit ner. ;)


Det här var ju rätt kul.. ska dela med mig av några historier någon annan dag, minnen och shit.
Men nu måste jag fan sova, glömt bort tiden helt. Aja, sweet dreams everybody.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0