Africa.


Mitt humör har skiftat så många gånger under kvällen att jag inte längre vet vart jag befinner mig humör mässigt. Trött är jag, det är det ända som är säkert. Fötterna värker. Jag har stillat min hunger med några mackor. På tvn visas girls of the playboy mansion. Vilket fick mig att tänka på att jag för någon vecka sedan läste i en tidning att Holly lämnat Hef, är kär i någon annan och köpt en lägenhet. Kommer inte ihåg vem det var, någon som vart på vift med Paris Hilton och liknande. Fördjupar mig inte så mycket i skvaller, Minns bara att jag blev förvånad eftersom hon verkligen är den som dör för playboy livet och Hef i serien. Anyway. Rubriken står för dagens tema på jobbet. Dålig fantasi denna sena (ev. tidiga) timme. Got to restore my mind. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha jag va nog faktiskt mest glad!

Meeeen sömnbristen spelade nog in en del den oxå...

2008-11-16 @ 12:44:04
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: yasmine

ha en in kväll krams

2008-11-16 @ 22:29:06
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0