Beat.


Min rygg är nog sämre än någonsin tidigare. Det vettigaste skulle vara att sjukanmäla sig. Men den ekonomi medvetna delen av hjärnan skriker nej. Det jag verkligen hatar med denna månaden är att hela lönen kommer gå åt till julklappar. Jag älskar att köpa gåvor till mina nära och kära, men vill gärna ha en slant över till mig själv också. Min armbåge mår för tillfället inte speciellt bra den heller, men för det har jag iaf ett arbetsskydd. Nu blir det en tablett och en film, om ögonen väljer att hänga med. Och sedan blir det sömn sömn sömn. Måste försöka ta mig upp i god tid. Ska faktiskt dra med mig mamma för att besöka "Myrorna". Inte så illa som det låter. Men dem har en ljusstake i gjutjärn som är identisk med en som jag redan har. Måste ha. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: isabella

vakna ju nyss, så ah jag vet inte :D

men igår så var den väl helt okej ändå.

2008-11-29 @ 10:05:17
URL: http://izabellaoblom.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha ha ha ha ha har faktiskt precis vaknat o käkat frukost!



FÖRLÅT MIIIIIG!

2008-11-29 @ 10:43:37
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0