Gårdagen.


Nu när jag lagt irritationerna från hemresan bakom mig så tänkte jag berätta lite om min torsdag. Sökte som sagt ett bartender jobb och fick svar redan på morgonen. Slog en signal till ägaren som vill att jag skulle komma förbi. Åkte dit och hade ett kort möte med barchefen, med utgången att jag börjar min första dag den 27 november. Går allting bra så kommer dem utbilda mig i början av januari. En två veckors kurs för att lära mig deras speciella ice cream drinks osv. Har nu fått något att se fram emot. 2009. Kommer bli toppen.



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

oh yes,jag letar fortfarande....haha

2008-11-21 @ 18:58:33
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

jag kollar på 2:an nu...värdelöst.



Har hört att 'barnhemmet' ska va riktigt jävla bra.

så den får d bli imorgon tror jag.

sett den?

2008-11-22 @ 04:13:37
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0