Hon är galen i snö.


Aqira får damp så fort jag öppnar portdörren. Skuttar, trycker ner hela huvudet i snön, upp igen, fnyser, hoppar runt, jagar flingorna. Hon gör det enklare för mig att anpassa mig till årstiden, vädret. Jag njuter av att se hennes så glad. Vi har varit ute i nästan en timme, lekt med bollen, sprungit runt i snödrivorna. Hon har så kul att det sedan är svårt att få henne att gå in. Med rätt kläder så tycker jag om det faktum att vintern är här, kallt, men mysigt. Nu sitter jag otåligt och väntar på min tigerkaka som gräddas i ugnen. Sötsuget måste dämpas.



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Telefonjobb precis som förut.

Måste va ett jobb som betalar relativt bra och där jag kan anpassa mina tider nästan som jag vill...så d passar perfekt!

2008-11-24 @ 23:11:09
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

JA exakt.

Fan måste krypa ner i säng o kolla film o sen sova.

Måste ju börja ställa om tiderna nu vettu,dax o börja leva som en normal människa igen. hahahha!

2008-11-25 @ 00:32:03
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ah asså tror du inte jag somnar innan 1,MEN nån dum jävel skickar sms till mig miss i nassen o nu harjag legat o vridit o vänt på mgi i typ 1½tim o kan INTE somna om.

Så nu sitter man här igen...oh lord giv me streangth!

2008-11-25 @ 06:03:33
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0