I want to be fit for fight.


Rastlösheten är ett starkt bevis på hur jag mår. Förkylningen vägrar släppa, hostan har blivit värre och problemen hopas. Jag behöver avskriva min sjukanmälan, börja jobba igen, sysselsätta mig. Hur det nu ska gå till. Imorgon tänker jag trotsa min dåliga hälsa, dra förbi stan, besöka min piercare och antagligen jobbet. Men tills dess fortsätter jag kurera mig med té och honung, hostmedicin och vitaminer. Måste tyvärr ta en promenad med hunden i kylan, men sedan får jag bädda ner mig framför Efterlyst och Insider. Återkommer.



Kommentarer
Postat av: Angie

Tack så mycket! =)

/Angie

2008-11-05 @ 22:06:45
URL: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0