Kakmonstermania.


Halva kakan har redan gått åt och jag mår nu lite halvt illa. Gott var det, men jag ska nog försöka lära mig att äta med måtta. Tittat på Disturbia, för andra gången. Sist jag såg den var i somras. Satt då uppkrupen i soffan, ensam, i en kolsvart lägenhet, på helspänn. Sedan kom G och skulle hålla mig sällskap, en varm trygg famn, eller inte. Han gjorde filmen ännu mer läskig med massa skrik och ryck. Denna gång visste jag ju dock vad som väntade, men tycker fortfarande att den är nervkittlande och faktiskt rätt bra. Inte för överdriven. Nu blir det sängen för min del, där Aqira redan ligger på rygg och snarkar. Får se om man hinner med liten shopping imorgon, känner att jag måste pigga upp mig själv en aning. Jag är värd det efter helgen som varit. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja eller d e rättare sagt farligt för mig o vara vaken när HAN e vaken!

Men oh så underbart d är..hahah



Fan ett nackskott på hans fru o så e problemet ur vägen...hahah

E du på?

2008-11-25 @ 11:10:25
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

D e M vi pratar om,hahahah!



schysst vi får styra upp en plan!

2008-11-25 @ 16:17:01
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0