Sanningens ögonblick.


Att få frågan "kan dina vänner lita på dig?", att svara nej och sedan få beskedet att det är sant. Jag undrar lite flyktigt vad hennes vänner tänker. Varför är man vänner om man hela tiden måste hålla det på en någorlunda ytlig nivå? Frågor liknande om hon skulle titta om det visades en avrättning på tv och om hon dömer människor efter deras utseende har även ställts. Svaret var ja även där. Fick mig att tänka efter vad jag skulle göra och hur jag är. Mitt svar skulle också varit ja, på båda frågorna. Ju fler gånger jag ser detta program, så blir jag mer klar med att jag aldrig skulle ställa upp på något liknande. Jag lider med dess anhöriga och skulle aldrig vilja utsätta mina nära och kära för samma sak. Jag har då inte sugit av någon för att betala för ett trasigt bord, men det är klart att det finns saker som jag är mindre stolt över från mitt förflutna. Tyckte dock det var rätt kul efter att denna hemlighet kom ut och mamman kommenterade: "Det var inget vi visste om, men jag är inte speciellt förvånad". Min tolkning; Min dotter är en slampa. Nu blir det film (Supercross) och kinapuffar. Ciao.



Kommentarer
Postat av: Towa

haha du verkar allmänt störd du också, det är ju pga Dig som tv kan sända det här, det bjuder jag på

2008-11-10 @ 12:16:16
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Hannah

Towa - Jag har mina dagar.

2008-11-10 @ 15:08:18
URL: http://hanoha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0