Konsten att söka jobb.


Har aldrig riktigt förstått mig på det, kanske pga att jag alltid varit den som blivit jagad för att börja jobba på det och dens ställe. Min arbets situation och inkomst är nu mer rätt labil och eftersom jag inte gärna vill jobba i bar under vardagarna så är det rena djungeln för mig att söka. Har principer, men när man rullat förbi dem så söker jag näst intill allt. Försöker enträget komma på vad jag är bra på, vad har jag för erfarenheter, tidigare anställningar. Kommer dock alltid fram till samma sak. Ska jag ha ett arbete där jag vet vad jag gör, så när på in i minsta detalj, så måste jag söka på bar relaterade annonser. Nu har jag fått iväg 6 ansökningar, där endast en var som bartender - deltid. Cross your fingers. Har snart en enorm månads utgift att se fram emot.



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Vart va d han bodde? Örebro?

Träffades ni ens,hur gick allt d där egentligen,fattade inte...tappade tråden lixom. haha



kolla på den,den e grymt bra.



Nu ska jag nog kolla på 'the hills have eyes',har du sett dom?

Ska kolla 1:an nu.

2008-11-20 @ 02:57:28
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha ja min blivande man bor oxå i örebro,vi har dock en tidsgräns på 8 år till,sen gängar vi oss. ha ha

En iranie,blir trevligt o prova på nått nytt,haahahahah!



okeii a d e samma snubbe som gjort mirrors iallafall.

ska lägga mig o kolla den nu tänkte jag. haha

INGEN SÖMN INATT!

2008-11-20 @ 03:25:11
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: C

Jag ar radd for att jag kommer att aka hem, inte for att jag inte gillar att vara har, men 6 manader ar en lang tid och 10 manader ar en annu langre tid. och jag orkar inte mer, jag ar helt slut jag vet inte ens vad jag vill langre, jag onskar bara att jag slapp valja, Kommer jag att aka hem sa kommer jag garanterat inte att aka tillbaka till Satra eftersom min mamma inte stottar mej i att jag vill aka hem sa att hon sa att Pappa far fixa allt isf. Jag vet inte vad jag vill, jag saknar min familj att ha nagon bastis nara, bara sma saker. Jag klarar bara inte av mer...

2008-11-20 @ 04:01:44
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: C

Jag kanner bara att jag har gjort mitt har, det finns inget mer att lara, okeej min engelska kan sjalvklart bli battre men jag kan prata och gora mej forstad. Jag ar uttrakad och trott pa att inte vara mer sjalvstandig, det var enda en av anledningarna till att jag akte hit, och jag har bevisat att jag kan klara mej utan vanner och familj i 4 manader nu. Jag vill ha ut mer av livet och jag angrar verkligen inte att jag akte hit for att det har gett mej sjukt mycket och jag har vaxt som person och hittat min personlighet, och allt sa. Men jag har liksom blivit lite for vuxen for att klara av att ga i skolan med dom som ar 2-3 ar yngre och jag har inte ens min egen kladstil langre, Jag ar en tjej som alskar att kla upp mej och jag kan inte gora det langre, for att det ser bara sjukt ut. Jag har aven bevisat for mej sjalv att jag klarar det. Jag vet att jag antagligen kommer att angra mej, jag vet inte nar det kommer att ske, men da kan jag tanka tillbaka och se det som att jag gjorde det ratta i den har situationen om hur jag kanner mej just nu.

Det ar sjukt jobbigt att min mamma inte finns har just nu men min pappa och hela min familj pa den sidan finns dar. Det ar ingenting speciellt som har hant har och det ar val det jag antar ar en av sakerna att jag ar trott pa det har.

Sjalvklart sa har jag tankt over att jag maste ha ett jobb, jag har redan pratat med pappa och kommer jag hem sa ar det fixat, han kommer att betala mitt korkort och jag kommer antagligen att fa en egen bil ocksa aven om det inte kommer att vara varsta bilen.

Jag vet att jag inte kommer att ha mina vanner nara, men jag kommer inte att ha dom pa andra sidan atlanten iaf sa att jag kan alltid ta en bil eller tag och halsa pa det ar inte svarare an sa.

Det har antaligen ett av dom svaraste besluten jag nagonsin kommer att ta och det ar sjukt svart. Men men...

2008-11-20 @ 05:01:00
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: CHERRY

det e baaraa fint! (:

2008-11-20 @ 09:42:27
URL: http://cherriana.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha ha jaaa du,vi träffades på t-banan för typ 5 år sen när jag o min tjejkompis va på väg hem till husby från alexis...

han o hans polare satt typ o drev/snackade me oss.

Sen hittade han mig på PA o vi började snacka...o på den vägen e d. ha ha ha



Blev ingen film igår,dog av sömnbrist...ha ha

2008-11-20 @ 11:15:37
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Maya Gunnarsson

Me tusen tack :) hur går de me jobben då?

2008-11-20 @ 14:22:28
URL: http://Mayagunnarsson.se
Postat av: J

Vasd är det som hänt i din blogg, halva inläggen är borta och allt förskjutet till vänster.

2008-11-20 @ 15:10:56
URL: http://starfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0