Kvarlämnade kallingar och jacka.


Jobb idag, som vanligt. Dock inte så mycket att göra, både bra och dåligt. Haft "fint" besök har jag också hunnit med så här på kvälls kvisten. Trodde att jag skulle få krypa i säng nu, men har tydligen en cheeseburgare att hämta i utbyte mot jackan. Lång historia. Frågan är bara hur man ska förklara de saknade kalsongerna. Inte mitt problem. Den pojken måste reda ut lite saker i sitt inre. Fick återigen höra "Hannah + hans efternamn" ett par gånger. Har mycket annat att tänka på, men jag ljuger om jag påstår att det inte känns. Ut i kylan igen.



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag har haft grymt kul!

Verkligen jätte synd att du inte kunde komma.

Jag & Camilla har planerat att komma förbi Alexis inom dom närmsta helgerna.



Har kollat klart på en film jag påbörjade igår.

Burn after reading.

Den va bajs,kolla inte på den.

Nu ska jag koma mig!



Hörs imorgon när jag vaknar upp från de döda!

2008-11-30 @ 04:35:39
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0