Osminkat, med påsar under ögonen.


Har inte sovit något, inte en enda minut. Min kropp rör sig på rutin. Armar lyfts, händer greppar, mun dricker. Utan att jag egentligen har någon ordentlig koll. Blivit en fotbollskväll för min del, mitt kära Arsenal. Tänkte fortsätta i samma bana och sätta på "Footsoldier". Hört varnings klockor angående det våldsamma scenerna, att den är mycket värre än Green Street Hooligans och dessutom baserad på verkliga händelser. Den sanna historien om Storbritanniens mest fruktade gangster. Så för att vara lite pinsamt uppriktig, så ser jag verkligen fram emot att se om den är så obehaglig som det påstås. En liten recension dyker nog upp lite senare. Ciao.



Kommentarer
Postat av: Lina

Var den värre än Green Street Hooligans? Inte bättre tror jag. Min favvo-film det, var den bättre?







Fan vad hemskt det med simon :( hörde av sanna vad som har hänt.. har man hört något mer? Kan knappt tro att han, som alltid var så glad, skulle ta sitt liv..

2008-11-30 @ 22:10:59
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0