Tvi.


Gårdagens utgång gick åt helvete, som alltid när jag tar ledigt. Sjöng lite karaoke, blev otålig för fortsättningen, blev odräglig, full och sedan förbannad. Vill ni gå ut med mig hädanefter så är det vardagar som gäller. Helgerna är mina fasta arbetsdagar och det är fan inte värt det att ta ledigt och förlora pengar, när folk ändå aldrig fullföljer det man planerat. Idag är jag helt bedrövligt bakis, har ångest, vill bara dra täcket över huvudet och försvinna i några dagar. Allt som allt, så var denna helg så långt ifrån lyckad man kan komma. Och om jag absolut måste nämna något positivt så är det dricksen från i fredags, den dög, men det är också allt.



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Verkar inte varit någon bra helg för någon utav oss! BLÄ!

2008-11-09 @ 18:02:43
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha jag vet va du menar,har fått höra d förut...

han e inte så där bäbisrund och utan drag...

Tror d har mycket me hans formade ögonbryn o ögonfransarna...allt hår oxå tor jag..ahahah

2008-11-09 @ 18:58:05
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0