Sanning, frågetecken, ovisshet.


Du har rätt, du är inte bra för mig. Du har kanske även rätt i att det är bäst för oss båda. Och det kommer antagligen aldrig bli du och jag igen. Ändå kan jag inte sluta tänka på din nervositet. Kan inte släppa tanken på att du ljuger för dig själv. Jag får inga svar, inga logiska förklaringar. Du rymmer från problemen, vi rymmer från problemen. Vi lämnar något halvdant, låtsas att det är slut för gott, sedan plockar vi upp det som redan är skadat och inbillar oss att det går att laga. Ett brustet rep kan knytas ihop, men knuten finns alltid kvar.
Våra namn i samma mening kommer alltid ha en viss klang. För oss, för andra. Det borde vid denna tidpunkt höra till det förflutna, men det följer oss som en svart skugga. Nu känns alla försök till att bryta kontakten meningslösa och patetiska. Vi tar en paus, i mitt inre så vet jag, snart ringer han. Och det gör han, alltid. Du tar alldeles för stor plats i mitt liv, tid och energi, det dagarna vi håller oss ifrån varandra så finns du i mina tankar. Jag ogillar det. Försöker ständigt komma på lösningar, hur jag ska gå vidare, se en framtid utan dig. Men återigen handlar jag omedvetet. Glömmer, lägger min erfarenhet bakom mig och tänker; jag vet inte bättre.



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Gud d låter precis som mig och Han som jag såg igår...

D kommer alltid va vi,men ändå inte..han valde någon annan men kom alltid tebax för mer...

2008-11-04 @ 15:51:32
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Det är en kille jag va med sommaren 2006,vi va superduper kära...vi ville gifta oss o hela köret,men jag hade ju varit förlovad tidigare och hela marmaris visste om d så han kunde inte ta me mig hem till hans pappa.

Så han träffade en ful tråkig danska,och förlovade sig me henne.

Men spenderade typ 10-20 tim me mig VARJE dag/natt medans hon satt hemma.

Hon visste om mig,men blundade för d hela.

Nu har dom gift sig.

2008-11-04 @ 16:20:15
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jo d e han.



Ja exakt,d e precis så.

Iof så fick jag mitt erkännande när jag väl hade varit med någon annan.

Men då va d lixom försent.

2008-11-04 @ 16:36:33
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: aldrig tänkt på det, tack för tipset :)

2008-11-04 @ 19:07:08
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja stackars Tolga fick spö utav honom och jag fick mig världens utskällning,och först då sa han rakt ut att han älskade mig och undrade hur fan jag kunde göra så mot honom.

Ja,hur kunde han göra så mot mig lixom?

2008-11-04 @ 19:39:22
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Sarah

Har läst igenom lite inlägg av dig å kan verkligen sätta mig in i din sits . Det värsta som finns är att sitta där och veta å bara vänta å sen absolut inte kunna göra någonting alls ! speciellt då man älskar någon och man vet att kärleken är besvarad ! jag hoppas verkligen för din skull att allt löser sig och att du klarar å bli stark nog att säga ifrån .

2008-11-04 @ 22:22:44
URL: http://mittvackraste.blogg.se/
Postat av: Hannah

Sarah - Det är aldrig en enkel situation att leva i och desto svårare att ta sig ur. Vi får se hur det artar sig, det löser sig alltid på ett eller annat sätt. Good or bad. Men tack, och om du nu sitter i någon liknande situation så önskar jag dig lycka till. (Din blogg är lösenords skyddad så detta är enda sättet för mig att svara)..

2008-11-05 @ 00:39:59
URL: http://hanoha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0