In life, some lines need to be crossed.


Jag erkänner, jag är en sucker för chick flick's. Kvällens nöje blev just en sådan, volleyboll filmen "All you've got". Vad ska jag säga? Eftersom jag älskar konceptet kärlek, svartsjuka, allmän dramatik och konkurrens så blir jag aldrig besviken. It's great, over and over. Hade dock hoppats på lite romance i slutet och att den första flickvännen skulle vara den bestående. Men man kan ju inte alltid få som man vill. Är lite sugen på att sätta på ytterligare en dvd, men vad som anses vara förnuftigt är väl att istället krypa ner i sängen. Får se hur jag gör. Godnatt ni vilsna själar som är vakna denna tid. Och ni andra, jag avundas er för att ni sover. Duktiga.



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Men du,du e ju sjuk..jag hade ju gluffsat i mig hela skålen på en kvart!

haha!

2008-11-26 @ 10:53:43
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din gubbe? ha ha

2008-11-26 @ 19:18:24
Postat av: Anonym

Fan asså,hannah...du kan inte undanhålla såna här saker för mig.

Jag har ju kärat ner mig i honom nu...:S

2008-11-26 @ 20:06:08
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha nä,antagligen inte...you can keep him.

Blev d någon film ikväll?

Själv kollade jag på Mamma Mia nyss,helt okeii...



har du nått godis kvar?

2008-11-26 @ 23:26:12
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Fan va du skröt nu! ha ha ha

Känner dig jävligt nöjd nu va?



Ah men imorgon e d jag som går o köper mig godis.



Jag satte på World of War nyss,men ögonen sjönk ihop direkt.

Så nu blir d av me datan o SÖMN!

2008-11-27 @ 00:33:02
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0